Han kommer hem med läppstift på kuken?

Ahahahahahhahaha älskar min rubrik nu har jag tråkigt,tack till Elvira(<3) som orkar chatta me mig. Det uppskattas. Alla mst stalka mig...Är en AttentionWhore!
Yay mej!
Skulle typ stalka en person idah men vi hittade pantbörkar elr d va typ 60 ölburkar som,när vi kom till affärren insåg att det nt va pant på dom... Men vi typ plocka ihop alla burkar i en svart sopsäck det stank som faan men vad gör man nt för klubbor/Klubbor(...) men jag och Emelie är värsta RichBitches hade 10 kr sammanlagt i fickan! Det värsta va att vi gick igenom typ heeeeela Bredängs centrum men en sopsäck...

Aja har inget liv,är beroende av att säga det.

Alla har träning.

Vill ut,ut härifrån...

Hatar mitt tråkiga jobbiga rum.

Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Är man lika galen och korkad som jag får man faktiskt se ut typ såhär...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0