Idah så har jaaaaag

Sovit,Kollat Tv,sommnat,planerat,blivit ledsen,blivit sur och ätiiiittttttt maaaaat! Va sjuk trött imorse vid kl 11 ngt sen kolla jag på 16:teen And pregnant. Mkt bra program... Sen sommnade jag och när jag vaknade fick jag reda på att min älskade Mira nt skulle sova hos mig inatt! Inte roligt. Sen så sa Emelie att hon typ nt skulle kunna sova hos mig så jag mutade henne med Monster. Men VärdsBästa Julia kan sova här! Så det blir Jag,Emelie,Julia och Anna + Massa fetto maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat! Ska kötta Chips och monster och Coke ahahah! Ska sova i min källare hoppas att källar gubben nt tar oss! Just nu kollar jag på Chuk och är glaaaaaaaaaaaaad! Dom kommer typ kl 5 elr 6 typ längtar! Oooo det är fett spännande på Chuk ( Elr hur man nu stavar?) Juste glömmde säga att jag hatar Reklam också... Mkt långt inlägg idag men men det är väll bra? Dagens låt:http://www.youtube.com/watch?v=lsRiBqo3Rqg Lyssna och Njut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0