Im sorry Mom,I never ment to hurt you I never ment to make you cry but tonight im cleening out my closet.

Wiieeeeeee! Idag är jag fett glad fick "H+" på tyska provet det va typ "Mot hägre höjder+" det bästa man kan fååå,fast vad hade jag förväntat mig... Äger juh!
Sen så skulle jag och Emelie typ göra No provet hade typ 2 fel fast dom räknades nt...Säger vi.

Mamma blev typ fett glad :d

Idag så kollade vi på Julia's hårstrå på NO:n det var väldigt... "Fresh".

Sen hade jag Tyska...H+ yay

Och SO gjorde typ inget elr skrev ner vilket årtal andravärlds kriget var...

Sen sov jag på matten fattade seriöst ingenting av fucking bråk grejen ska typ lära mig det...

Och efter lunch så gjorde jag ngt annat minnns nt riktigt sov typ...

                       _______________________________________________________________


Just nu chattar jag med Emelie och Julia och dom "Pöke" hotar mig.
Inte OK!
Och jag älskar Emelies bild när hon är ett ägg...


Ska städa elr äta what ever

Fixar bilden sen,pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0