it's a hard thing faking the smile when i feel like i'm falling apart inside


Hej. sitter och kollar på nån cp film, vet inte vad den heter men den suger ....
Senaste timmarna har man typ bara varit inne på  facebook och salkat massa människor... mkt kuligt
Imorrn ska jag kanske få tillbaka min iphone :)
Sen ska man typ vara själv hemma med ilhan från 5-11, därför kan jag inte sova hos alice:(((
Men ska typ träffa dom på söndagen om dom inte dissar mig.
Eller jag vet inte om jag vill för dom bara kallar mig fjortiz för att jag sminka mig väldigt fint. fast dom såg likadana ut..
Snart ska man typ sova, även fats jag inte är trött än men ska typ upp 6 imorrn:( för pappa sa att han skulle väcka mig då, vet inte om han drev eller inte, jag e lite efterbliven)
Men nu ska jag typ gå, sa kolla klart på filmen:P
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0