Klart jag blir avundsjuk när en annan tjej kramar dig,hon håller ju hela min värld i sina armar.

Försöker ladda upp en seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg bild. orkar nt avbryta och ta en ny. p:
Hata.
Kom nyss hem från Emelies träning,känner mig dum som drog...
Älskar dig och det vet du!
Vi hade så sjukt roligt,va typ högaaaahh?

Från början:
Vi skulle ta bussen till hennes träning i Sätra (Bra för alla er stalkers att veta) Aa och då så gick vi två stationer och det va sjukt kallt och jag va trööööööt...Så jag typ la mig ner på trottoaren ehh aa... Och där låg vi och skrek i typ 5 min sen ser vi typ 7 åringar kanske 5 stycken som vinkar åt oss från andra sidan gatan och vi typ garvar ihjäl oss! Dom typ börjar fråga om vi är fulla klockan va typ 19.20... Sen frågade dom om vi ville ha mat? Trodde va uteliggare...Tack för den! Och innan barnen kom så gjorde jag Peace tecken åt en bil som stannade (?) och började backa vi typ garvade ihjäl oss! Sen kom bussen tack och lov!
Ahahahahahahahhahahahahahahha*Andas* AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!

Kommer aldrig glömma!

Men anledningen till vårt betende kan ha vart en viss rökelse...Inga kommentarer









Vi ses Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0