krossa alla fönster slå in hans dörr låt honom veta att inget är som förr <3

Hooooola! Sitter och kollar på nått?? vet inte vad det heter haha men dom typ ska bygga om ett hus som nån har förstört...vet sämst på att förklara men jag orkar inte.
Har typ drukit te och höll på att spilla ut det över min data haha jag e typ fett klumpig(jag e som deena, för er som inte vet vem det e så e det en tjej från jersey shore)...hihi
Idag har jag varit i skolan som alltid sen gick jag och julia hem till mig och åt(fetsooon). Vi typ plugga och kolla på jersey. Det e typ vårt liv.....
Sen åkte jag till min träning fast fick inte träna(e sjuk) men jag skulle typ kolla:P
Snart ska jag typ plugga engelska, fast jag fattar typ inget :o den e fett cp...
Yeeeey jag fick veta vad programet jag kollar på heter!:P det heter.. byggfällan, haha fast det typ suger.
Juste tycker ni att vi ska ha en frågestund??

Bara undra e det bara jag som tycker att mixis ska skriva //M?? det e "coolt" hihi
Men nu känner jag att jag skriver väldigt ointressanta saker så ska sluta nu.
P U S S !


Jag, alice och mixis
Hahah minnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0