LÅT OSS FUCKA UPP IGEN!

Heej! Kom nyss hem från Julia. Vi hade askul typ mobba köttbullar och chatta me låt mig säga udda människor haha... Julia typ satt och sa att hennez köttbullar smaka lakrits?? loL! sen typ sminka vi oss och tog lite ego bilder :P Hahah älskar diig så sjukt mkt går inte att beskriva!<3333

Just nu sitter jag ocg gör??? Inget! :(( Snart ska jag baka, ska typ ha basar om d heter så? Jättekul *host*
Ska typ ladda över lite bilder oxå för d får typ inte plats några fler på min mobil:(
Ikväll ska man väl titta på idol även fast jag inte har följt d men ändå...
Men nu ska jag baka men see yaah later när d nu e?? hihih
PUSSSS /ER EMMS<33333333


Hahah jättefin...säger vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0