Liberty

mysig ponni idag mihi.
när jag såg att jag skulle ha liberty blev jag glader, och sen skulle vi ha markarbete, då blev jag lite mindre glader (då vi typ inte skulle ha Eva) men fortfarande glader ;))
det gick väl helt okej, lite mer åt det bra hållet då :)
han gick lektionen innan, så han var alldeles varm och go.
han var lite spänd i början, och blev typ lite "tygelhalt", sådär som han kan bli först i traven, men sen gick han renare :)
vi travade lite över bommar på volterna och stog upp i lätt sits.
haha typiskt mitt knä att vi typ stog upp större delen av lektionen ;P
sen skulle vi typ göra klockan på volterna (fyra bommar vid varje vändningspunkt i galopp) och han blev feeeett taggad haha nutte *puss*
men sista gången gick det myycket bättre, då kom jag i relativt samlad galopp och fortsatte så :)
så jag är nöjd :D
känner dock av mitt knä nu :'(
god paj, btw !
Mira

Kommentarer
Postat av: Fraj

vilken snygging :)

2011-11-16 @ 21:32:17
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0