öhhhh??

Hahah heej igen!
Sitter och kollar på kläder på ginas hemsida, har typ hittat fett fina kläder. Typ bad mamma köpa dom till mig i Julklapp för d ju typ julafton snart??
E det bara jag som tycker att vi måste fixa header och sånt, för bloggen ser inte bra ut haha....

Hahah om ni undra vad d va för nått på bilden jag la upp i förra inlägget så e d typ ett träd med frost på... hehe hitta ingen annan inte nån fin iaf!

Snart ska man se Jersey Shore i 2 timmar missa avsnittet förra veckan:( ska väl spela in d oxå så julia och alice kan se d sen:P Jersey Shore e bästa proramet ever älskar! Älskar verkligen Pauly D och Snooks!<33 men hatar mike så ful,jobbig och falsk! om falsk va rätt ord??
Ska dra nu!
Puss och kram!<33333
Emme


Snooks and crocadilly in my <3


LOVE YOU!<3333 (jag e nt desperat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0