Om gud vill och vädret tillåter<3

hoooola!
just nu ligger jag och sover, hahah näe men typ... kollar/kollade på How I met your mother(Löööv)
Haha känner mig som ett värsta fettot för först åkte jag buss hem, orkade inte gå:P sen åt jag typ som en flodhäst fast inte lika mkt som alice brukar äta hahhahhahah....
Snart ska jag typ träffa alice och mix, vi ska till gården och kul.. 

För er som undra så kmr jag dampa om inte jag får min IPhone snart, för min HTC suger(jag menar d) Och så måste jag få mina julklappar/pengar snart för jag vill ha kläder! Har typ inga:( Skulle typ shoppa idag med alice och mixis men som jag sa så dissa dom mig för dom skulle typ köpa julklapp till mig..

Jag hatar min brorsa, han har fått mig och julia lyssna på Organismen älskar om gud vill och vädret tillåter och soppa på spik<33
men ska gå nu
puss och kram<3


hahah, gamal bild. va typ fett stolt(över bilden asså)

Kommentarer
Postat av: viktor Rosqvist

gott äpple :)

2011-12-02 @ 16:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0