Shopping!!

Hej! Har varit o shoppat lite julklappar med alice, även skit snygga Björn borg skor typ Moon boots. Både jag o alice köpte glögg i pressent t släktingar o så, ja la en glögg flaska under sängen..... hmmmm va tror man igentligen om de?? haha dammmmp.. bläää sitter o försöker göra cp svenska läxa men d går åt hellvete. Venne riktigt va ja ska skriva jag red i går hoppning nästa vecka...Wiie haha ... asså ja kommer typ nt ihåg va jag har gjort under dagen fast e ju ALLTID med flickorna och dom bloggar ju om de så hoppas de är ok??.. Sitter o lyssnar på HighWon och Labyrint. Ska nog ringa Anna http://krookstromberg.myshowroom.se/ och kolla om vi skulle t Uppsala eller va de va.... jag ska med henne på ngn konsert,,, Ulrik munther haha allt för dej Anna. jag är inte bra på att blogga känner jag. Plattade håret på lunchen, hade Alice svea mössa och rosa läppstift... Någon kalla mej fjortis bara för de ?? Öhhh.... Det är typ Grays anatomy (stavningen)idag tror jag eller jag hoppas iaf såååå 7kt bra. På fredag ere typ ngt Disco på gården ska kanske gå med The girs eller ngt har ingen koll asså fortfarande helt borta sen ja va bortrest hahahahaha. MEn måste fixa läxan till i morgon annars ere inte såå bra eller va man nu ska kalla de. Puss/MICKIs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0