Wonka

Hola folks.
Ligger i sängen och lyssnar på musik. Softish.
Idag så va det typ chill i skolan, fast den där teatern va typ skitskum, och dom typ stod och snacka en halvtimme efter att dom hade sagt att det skulle sluta, så jag blev typ skitstressad och typ sprang hem för att inte komma försent till dansen, vilket jag inte gjorde men ändå.
Väl där så blev jag utsedd till "danskapten" vilket betyder att man typ håller koll på gruppen när det inte är nån lärare tillgänglig typ.
Men showen gick bra, det va superkul, även fast det inte alls va länge.
Efteråt så joinade jag Martin, Jesper, Hanna och Miranda till nån amerikansk godisaffär (jag äter inte godis, men jag följde med för jag skulle ha sällskap med Martin hem).
Och jag blev typ fett chockad när jag fick veta att Willy Wonka godis finns på riktigt, blev typ asglad och ba OMGOMGOMGOMGOMG. Fett coolt ju.
Men sen drog vi därifrån och åkte hemåt, och när jag kom hem så åt jag middag och pluggade till no-provet imorrn, blääääää.
Men nu ska jag typ lägga upp lite bilder från idag och sen ska jag sova, puuuusss.

Jag och Jesper haha.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0