Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?

Heeej har seriös damp!
Mitt lov/ den här veckan suger ***! För jag kan inte följa med tjejerna till gården ikväll, kan inte sova med dom i helgen, Min fjällräven tappades bort på posten-.- och nu finns det bara två stycken i hela fucking sverige!! Gaaaaaah Finns bara den röda i s och den ljusgröna i Xs ASSÅ!! jag dampar!!!!! men nu beställde jag den ljusgröna för er som undra!

Typ den som mira har, men om det inte blir bra så får jag väl lämna tillbaka den och ta alice fjällräven hihi busigt!

Men aja snart ska jag städa mitt rum och sen ska jag åka hem till mamma! träffa mina finfina kompisar som säger att min jacka kommer vara röd när hon e färdig med mig! ALiCE!
haha så skön.

Älskar min och mix konversation igår om typ bajs och sånt haha älskar dig!

men nu ska jag städa mitt rum och prata/slå min kudde!
inget liv i knöv
!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0